9 Martie 2010

Agentia GAV se afiliaza retelei Interpartners Worldwide



La un an si jumatate dupa despartirea de Scholz&Friends, agentia de publicitate GAV, condusa de Lucian Georgescu, se alatura retelei Interpartners Worldwide.
Interpartners este o retea de agentii independente inregistrata in Marea Britanie, cu sediul la Bruxelles, reprezentand un grup de 22 de agentii de publicitate si marketing din Europa, America si Australia, avand peste 1200 de clienti la nivel international si 630 de angajati. Printre clientii internationali se numara Procter & Gamble, Yamaha, Media Markt, Wella, Blockbuster Video sau Citizen.

Parteneriatul GAV-Interpartenrs difera de o afiliere traditionala la o retea de publicitate prin faptul ca Interpartners nu devine actionar in GAV. Reteaua reuneste mai multe business-uri antrprenoriale iar afilierea presupune, pentru GAV, acces la resursele de retea, iar pentru Interpartners "accesarea unei piete interesante, cum este Romania", potrivit lui Lucian Georgescu, managing partner GAV.

"Este o grupare interesanta deoarece reprezinta spiritul antreprenorial, in sensul ca la reuniunile de retea intalnim oameni care nu sunt angajati, nu sunt executivi cu salarii si cu pachete, ci majoritatea sunt managing partneri sau fondatori. Sunt oameni care au o experienta antreprenoriala deosebita, pe care nu o intalnesti in marile multinationale", a spus Georgescu, pentru Wall-Street.

"Si nu in ultimul rand, avem acces la clienti. Chiar in acest moment suntem intr-un pitch pentru un client de retea", a adaugat el.

“Sunt incantat de faptul ca GAV s-a alaturat grupului nostru de antreprenori europeni. Lucian Georgescu si echipa sa pot sa dezvolte la un nivel excelent genul de gandire creativa lipsita de prejudecati si clisee, care conteaza atat de mult pentru clientii nostri. Mai mult, creatiile audiovizuale produse de GAV sunt remarcabile, la cea mai inalta clasa”, a declarat Berry Gelder, presedinte al Interpartners Europe.

Agentia GAV si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Georgescu, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei. In 2006, GAV s-a aliat retelei Scholz&Friends, de care s-a despartit in vara lui 2008, dupa ce Scolz & Friends a semnat o alianta strategica la nivel mondial cu Lowe Worldwide.

In 2007, GAV a semnat programul de comunicare „Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007”. Printre clientii actuali ai agentiei se numara: Mercedes-Benz Romania, OBI, Penny Market, Raiffeisen Leasing, Yacht Club Regal Roman.



Citeste si