10 Martie 2010

Publicitatea online din SUA va depasi anul acesta printul si marketingul direct



Investitiile in publicitatea online din Statele Unite le vor depasi pe cele din print pentru prima oara anul acesta, potrivit unor studii recente citate de brandrepublic.com.
Raportul companiei de analiza de marketing Outsell prevede ca marketerii vor investi in mediul digital 119,6 miliarde dolari, in timp ce printul – care include ziare, reviste si toate materialele promotionale folosite in marketingul direct – va atrage numai 111,5 miliarde dolari.

Per total, piata de publicitate americana e asteptata sa creasca cu 1,2% anul acesta, pana la 368 miliarde dolari.

“Advertiserii isi directioneaza dolarii spre canalele care genereaza cele mai competente lead-uri si cel mai eficient branding”, a spus Chuck Richards, vicepresedinte si analist la Outsell. “Pe masura ce ies din recesiune, au nevoie de o decontabilitate mai buna si isi largesc investitiile asupra unei game mai largi de optiuni”.

Raportul a fost realizat prin consultarea online a 1.000 de marketeri, in luna decembrie.

In septembrie anul trecut, un raport al IAB sugera ca online-ul a depasit TV-ul, devenind cel mai puternic mediu in Marea Britanie, cu investitii de 1,75 miliarde de lire sterline in primul semestru al lui 2009.



Citeste si