12 Martie 2010

GMP si-a luat senior planner de la Leo Burnett



Ioana Gheorghita, 27 de ani, este noul Senior Strategic Planner al agentiei GMP.
A absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, in Iasi, specializarea Marketing. In urma cu patru ani s-a angajat ca planner la Leo Burnett, unde a lucrat pentru branduri ca Petrom; Bonux, Ariel, Tide, Lenor, Always, Wella (Procter&Gamble); Beck’s, Noroc (InBev); GE Money; Citroen (Automotive Trading Services) sau L&M, Virginia Slims (Phillip Morris). Potrofoliul ei mai numara doua premii Effie si primele doua episoade din research-ul adresat femeilor, LeoShe.

“Sa vin la GMP m-au convins echipa, viziunea agentiei si brandurile frumoase, romanesti, pentru care voi lucra”, a declarat Senior Strategic Planner-ul GMP.

GMP este o agentie independenta care a lucrat pentru branduri precum Alexandrion, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato, Omo, Timisoreana.



Citeste si