18 Martie 2010

OTP Bank intra pe Facebook printr-o campanie de CSR



OTP Bank Romania a lansat campania nationala de responsabilitate sociala “Dreptul de a citi”, proiect ce se va desfasura pe parcursul intregului an, avand ca principal obiectiv dotarea scolilor generale defavorizate din mediul rural cu peste 10.000 de carti.
“Nu mai cred in sponsorizarea clasica, cred in astfel de activitati. Sponsorizarea clasica nu mai aduce mari avantaje unei marci, nu poti sa plasezi un simplu banner si sa te astepti la un efect important”, a declarat pentru Wall-Street Diana Misa (foto), director de marketing al diviziei de retail banking din cadrul OTP Bank Romania.

OTP Bank Romania doneaza direct scolilor defavorizate colectii de carti adresate elevilor din clasele I-VIII si mobilierul necesar stocarii acestora.

O alta componenta a campaniei presupune colectarea de carti, in toate unitatile bancii si in librariile Humanitas, partenere in acest proiect.
Potrivit Dianei Misa, OTP Bank Romania nu a operat modificari asupra bugetului de marketing, valoarea acestuia fiind similara cu cea din anul 2009. Promovarea institutiei bancare se va realiza anul acesta pe TV, online, presa scrisa.

“Pentru noi este din ce in ce mai important online-ul, mediu caruia ii alocam aproximativ 5% din bugetul total de marketing, a carui valoare este de ordinul milioanelor de euro. Online-ul nu este inca foarte scump, cu 15.000 de euro poti face o campanie foarte buna in acest mediu”, sustine Misa.

OTP Bank Romania va lansa in aproximativ o luna si un nou site – www.estedreptulmeu.ro – unde vor fi disponibile informatii in legatura cu toate activitatile de CSR ale institutiei bancare. In plus, banca isi propune sa promoveze aceste activitati si prin intermediul retelelor sociale – pe Facebook, Twitter.

OTP Bank ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia. OTP Group deserveste aproape 12 milioane de clienti, in 9 tari, prin intermediul a peste 1.500 de unitati teritoriale, prin intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.

OTP Bank Romania a afisat un profit net de 1,14 miliarde forinti (4,05 milioane euro) pentru 2009, de aproape cinci ori mai mare decat cel inregistrat in 2008.



Citeste si