24 Martie 2010

WPP isi face o divizie de publicitate special pentru Ford



Compania de advertising WPP a creat o noua agentie numita Blue Hive pentru a gestiona exclusiv contul constructorului auto Ford din Europa si l-a numit pe fostul executiv Ogilvy, Tony Grigg, ca director executiv al acesteia, scrie campaignlive.co.uk.

Blue Hive va acoperi toti angajatii WPP de la Ogilvy, Wunderman si Mindshare care in prezent lucreaza la conturile Ford din Europa, un acord care aminteste de agentia Team Detroit creata de WPP pentru Ford in America de Nord.

Investitia pentru operatiunile europene a fost evaluata la 1,45 miliarde euro. Tony Grigg, care a fost partener la Ogilvy, va raspunde direct lui George Rogers, executivul care se ocupa la nivel global de contul Ford.

Mutarea vine dupa ce Ford se pregateste sa demareze prima campanie globala de publicitate, pentru noul model de Focus, care urmeaza sa fie lansat simultan in mai multe piete din lume.

"Dupa ce Ford vrea sa lanseze modele la nivel global precum Focus, acest tip de colaborare are sens. Urmarim modelul Team Detroit din Statele Unite in care JWT, Y&R, Ogilvy, Mindshare si Wunderman au lucrat impreuna si s-au bucurat de succes pentru mai multi ani prin oferirea serviciilor de comunicare ale Ford", a declarat Grigg.

Echipa de creatie a Blue Hive va fi condusa de Greg Burke, fostul creativ pentru contul Ford din partea Ogilvy Advertising.



Citeste si