29 Martie 2010

Excelenta in marketing si comunicare, premiata de IAA Romania

Cea de a treia editie a IAA Excellence Awards, premiile ce recompenseaza persoanele sau initiativele care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale si etice in industria de comunicare din Romania, a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute, in prezenta a peste 150 de reprezentanti ai industriei romanesti de marcomm.

Excelenta in 'Antimitocanie'

Primul premiu al serii a fost oferit lui Adrian Popescu de la Radio Guerrilla si lui Adrian Tuluca de la Propaganda, creatorii si promotorii campaniei “Antimitocanie”, pentru Radio Guerrilla.

“Pentru ambitia, creativitatea si executia fara cusur. Pentru curaj, pentru tot ceea ce le-a stat in minte cand au inventat si au pus on air campania «Antimitocanie» Radio Guerrilla”, a fost motivatia board-ului IAA, care a votat in unanimitate toti premiantii serii, pe baza propunerilor facute de membrii ascoiatiei.

Un model de business implementat in intreaga lume

Angela Cretu, care a condus operatiunile Avon din Romania si Europa de Sud-Est, in prezent cel mai tanar vicepresedinte al Avon Worldwide, a primit seara trecuta recunoasterea din partea industriei de comunicare.

“Angela Cretu a inovat un model de business care el insusi este un standard de excelenta si a fost preluat in Statele Unite, la New York, si este implementat in mai multe tari”, a fost explicatia board-ului IAA.

Angela Cretu nu a putut veni sa-si ridice premiul, lucrand in prezent de la sediul Avon din New York. [New York-ul,prin ochii Angelei Cretu]


Decupaje traznet-mondiale

Dupa 62 de ani traiti la marginea societatii, artistul Ion Birladeanu, autor de colaje, a fost descoperit si promovat de proprietarul unei galerii de arta, inainte sa fie invitat la pranz de insasi Angelina Jolie.

“Pentru restituirea si valorificarea artistului Ion Birladeanu si a operei sale”, Dan Popescu, proprietarul galeriei H’art, a primit premiul de excelenta al industriei de comunicare.

Sursa foto: esquire.ro


Excelenta in comunicarea jurnalistica

In urma cu 10 ani, jurnalistul Petre Barbu semna un articol in Dilema Veche, cu titlul “Scriu de sase ani despre publicitate si scriu degeaba”. Acum, la ridicarea premiului IAA pentru excelenta in comunicare jurnalistica, Barbu si-ar reinterpreta titlul astfel: “Scriu de 16 ani despre publicitate si scriu excelent”.

Sursa foto: adevarul.ro


Pentru o campanie care a modificat comportamente

Emilian Arsenoaiei si Razvan Matasel, doi publicitari care si-au parasit agentiile pentru a o lua pe cont propriu, au urcat pe scena seara trecuta pentru a ridica premiul IAA pentru campania “Accidentele se pot intampla oricui”, realizata pentru Politia Capitalei.

Motivatia board-ului IAA: “pentru excelenta in crearea unor campanii sociale care au modificat comportamente”.

Premiul tinerilor profesionisti

IAA Young Professionals, divizia de tineri din cadrul IAA Romania, a oferit un premiu lui Costin Radu, fondatorul IQads.ro si profesor la SNSPA.

Sursa foto: strategic.ro


Un brand romanesc unic pe piata muzicala

“Pentru excelenta in crearea si comunicarea festivalului Sonoro, un brand unic pe piata muzicala”, Razvan Popovici a obtinut premiul IAA. Lunile urmatoare, ansamblul Sonoro va tine reprezentatii la New York, Londra si Viena.

In cei patru ani de la infiintare, Sonoro a devenit unul dintre ambasadorii Romaniei peste hotare.


Un inovator in marketing si comunicare

“Un om care se intreaba mereu care e varianta cea mai buna, cum ar putea pune in miscare o echipa ca sa rezolve o problema. Probabil cel mai inventiv om din marketing in 2009”. Asa l-a prezentat Mihail Vartosu, presedintele de onoare al IAA Romania, pe Paul Markovits, fostul director de marketing al Vodafone Romania.

Luna trecuta, Markovits a fost numit director de marketing al Heineken Romania, dupa un an in care a functionat ca si consultant.

Miscarea de rezistenta

Jurnalistul Marius Tuca a fost premiat pentru lansarea si sustinerea campaniei “Miscarea de rezistenta”, pentru Jurnalul National. Campania a fost creata de 23 Communication Ideas, shopul de creatie condus de Bogdan Naumovici.

Sursa foto: paginademedia.ro


Cand business-ul si cultura isi dau intalnire

Pentru contributia la dezvoltarea standardelor profesionale ale mediului de afaceri, Cosmin Alexandru, fondatorul Erudio si Erisma, a urcat pe scena pentru a primi distinctia IAA Excellence Awards.

Prin cele doua proiecte fondate in urma cu cinci ani, Cosmin Alexandru si-a propus sa apropie mediul de business de cel cultural, printr-o serie de cursuri si conferinte tinute de personalitati culturale pentru oameni de afaceri.

Un brand mare care vrea sa fie relevant pentru romani

Marco Kind, chief marketing officer la Vodafone Romania, a ridicat premiul IAA, oferit “unui brand mare care are curajul sa-si modeleze tonul pentru a fi relevant pentru romani”.

Campaniile Vodafone din ultimii ani s-au indepartat de directiile primite de la centru, prin executii tineresti si amuzante, realizate de McCann Erickson.

'Un ardelean care tace si face'

Pentru “indarjire” si sustinerea de ani de zile a filmului romanesc, prin intermediul unor branduri precum TIFF si Gopo, regizorul Tudor Giurgiu a primit recunoasterea industriei de marcomm.

Sursa foto: cinemagia.ro


Europa Libera, aici

La 60 de ani de la infiintarea radioului Europa Libera, un grup condus de Liviu Tofan, director in cadrul Institutului Roman de Istorie Recenta, a demarat o campanie de aducere in Romania a arhivelor Europa Libera. Campania vizeaza si infiintarea unui Centru de Cercetare si Documentare Europa Libera la Bucuresti.

Campania a fost sprijinita pro bono de mai multe companii de media si comunicare.

Sursa foto: romania-actualitati.ro


'O institutie care ne da senzatia ca nu e sfarsitul lumii'

“Pentru contributia exceptionala la stabilitatea macroeconomica a Romaniei”, IAA a oferit un premiu de excelenta guvernatorului BNR, Mugur Isarescu. Premiul a fost ridicat de Mugur Stet, purtatorul de cuvant al Bancii centrale.



Citeste si