29 Martie 2010

Trei agentii romanesti, premiate la AdPrint



Grey Bucharest, Propaganda si Tempo Advertising se numara printre castigatorii festivalului european de publicitate AdPrint 2010. Juriul prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, a acordat anul acesta cinci trofee de aur si cate sase de argint si de bronz in competitia care a reunit 58 de agentii europene si un total de 318 lucrari.
In urma punctelor acumulate in concurs, Agency of Angels este anul acesta Ogilvy France, agentie a carei campanie „Melting”, cu executiile „Beach”, „ Night Club” si „Tennis” a castigat aur in mai multe categorii si sectiuni ale competitiei. Campania a fost desemnata si Grand Prix in categoria AdPrint Outdoor & Poster. Astfel, Golden Team al AdPrint 2010 este echipa formata din Thierry Chiumino, Luc Chomarat, Marie Farge si Eve Roussou, din Ogilvy France.

O alta campanie recompensata cu mai multe trofee este „Great Emotions”, cu executiile „Goosebumps”, „Heartbeat” si „Teardrop”, realizata de echipa Rob Hartmann, Axel Eckstein si Isabelle Bühler din Euro RSCG Zurich.

In ceea ce priveste castigatorii romani la AdPrint 2010, au fost premiate echipele:

De la Grey Bucharest, echipa formata din Vladimir Taroi, Dragos Raicu, Claudiu Dobrita si Bob Toma a castigat un Bronze Angel in categoria AdPrint Outdoor & Poster, sectiunea Durables and Other Consumer Goods, pentru campania „Safe Inside”, cu executiile „Punks”, „Caught in the act” si „Graffiti”;

Din cadrul aceleiasi agentii, echipa formata din Bob Toma, Alex Strimbeanu si Claudiu Dobrita a obtinut un Silver Angel in categoria AdPrint Unconventional Media, sectiunea Unconventional Use of Ambient pentru „Flower Pots”;

Echipa Propaganda, formata din Bogdan Moraru, Tudor Pascanu, Andrei Tripsa, Simina Leotescu si Vlad Tomei a castigat un Bronze Angel in categoria AdPrint Press & Magazine, sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment, pentru campania „For Greatest Fans”, cu executiile „Queen_The Miracle”, „Michael_Bad”, „Beatles_Yellow Submarine” si „Depeche Mode_Music for the Masses”;

Iar de la Tempo Advertising, echipa formata din Dan Costea, Alina Rosioreanu, Adrian Preda si Bogdan Costin a obtinut un Bronze Angel in categoria AdPrint Unconventional Media, sectiunea Unconventional Use of Ambient, pentru „Ajax Glass Efect”.

Campaniile inscrise in competitia AdPrint 2010 vor fi expuse pana la sfarsitul lunii aprilie pe gardul ce inconjoara Muzeul National de Arta al Romaniei, fiind astfel accesibile pentru publicul larg.



Citeste si