8 Aprilie 2010

Andy Lita conduce operatiunile agentiei de digital OgilvyInteractive



Andy Lita (37 de ani) a fost numit business director al companiei OgilvyInteractive, agentia de digital lansata anul trecut de catre Ogilvy Romania, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare pe piata locala, anunta oficialii grupului.
Lita lucreaza de aproximativ zece ani pentru Ogilvy si va coordona operatiunile de digital ale intregului grup in Romania. Managerul va conduce o echipa de 15 specialisti alaturi de Vasile Alboiu, director de creatie al OgilvyInteractive.

“Dincolo de serviciile devenite deja <<clasice>> in comunicarea digitala, cum sunt cele de web, CRM (managementul relatiei cu clientii), bannere online, newslettere, CMS (sisteme de management al continutului), jocuri si campanii promotionale de web si sms, OgilvyInteractive se va orienta catre arii cu un potential creativ foarte mare - social media, aplicatii mobile sau proiecte speciale de media digitala, avand in grup capabilitatile necesare dezvoltarii acestora”, a afirmat Andy Lita.

Andy Lita a lucrat in Romania si Ucraina alaturi de companii ale grupului Ogilvy, in ultimii 6 ani conducand o parte importanta a operatiunilor OgilvyAction la nivel local.

OgilvyInteractive a fost lansata in ianuarie 2009 in parteneriat cu agentia Senior Interactive, iar colaborarea va continua sub forma colaborarii in zona de programare, in functie de natura si complexitatea proiectelor si a cerintelor clientilor.

Compania de comunicare digitala furnizeaza servicii de strategie si creatie specializate pe online, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva si dezvoltare de programe de achizitie si loializare de clienti. Printre clientii agentiei se numara Petrom, BAT, Kraft, Cosmote, Millennium Bank, IBM.

Ogilvy Group Romania face parte din WPP, unul dintre primele trei grupuri de comunicare la nivel mondial.

Printre clientii Ogilvy in tara noastra se numara companii precum BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, Millenium Bank, GSK, Petrom, Heineken, Sollers PPD.

In 2008, grupul Ogilvy a avut afaceri de 103,1 milioane de euro in crestere cu 62% fata de 2007. Agentiile care fac parte din grupul Ogilvy sunt MindShare Media, Mediaedge: CIA (agentii de media), Ogilvy&Mather (creatie), OgilvyOne, OgilvyAction, OgilvyInteractive (comunicare digitala) si Ogilvy PR (relatii publice).



Citeste si