20 Aprilie 2010

Petrom a ales GMP si Graffiti BBDO pentru proiectele de CSR



Petrom a ales Graffiti BBDO si GMP pentru dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR). Cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii organizate in luna martie, la care au fost invitate 9 agentii.
La trei ani de la lansarea platformei CSR “Petrom: Respect pentru viitor”, compania continua demersul de responsabilitate sociala alaturi de GMP si Graffiti BBDO. Impreuna vor implementa proiectele prin care compania sustine protejarea mediului, educatia si implicarea in comunitati.

Cele doua agentii vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani.

“Alegerea agentiei a fost un proces dificil, insa cei doi castigatori s-au diferentiat de ceilalti prin viziune strategica si inovatie. Vrem ca impreuna sa formam o adevarata echipa care sa duca mai departe demersul inceput acum trei ani alaturi de Ogilvy Group, caruia vrem sa ii multumim pentru colaborarea frumoasa pe care am avut-o”, a declarat Mona Nicolici, CSR Manager Petrom.

Grupul BBDO a castigat licitatia cu o echipa de comunicare ce reunea reprezentanti din toate agentiile parte a BBDO, de la zona de ATL si PR pana la cea de CRM sau cercetare si consultanta.

Agentia full service GMP Advertising a participat la licitatie alaturi de GMP PR, Point Public Affairs si Webstyler, companii ce ofera expertiza in public relations, public affairs si comunicare online.



Citeste si