26 Aprilie 2010

CME are un buget de 300-400 mil. dolari pentru noi achizitii



Central European Media Enterprises (CME), care detine in Romania posturile din reteaua Pro, are un buget de 300-400 mil. dolari pe care ar putea sa-l aloce achizitiilor de noi statii TV in regiunea Europei Centrale si de Est, informeaza Broadbandtvnews.com.
Adrian Sarbu, CEO-ul grupului CME, a declarat ca in cazul in care “exista vreo oportunitate in a achizitiona un activ profitabil luam in considerare acest lucru. Exista afaceri de vanzare, este doar o chestiune de pret”, spune Sarbu.

De asemenea, acesta a mentionat ca se asteapta ca operatiunile companiei in Bulgaria sa devina profitabile din punct de vedere al EBITDA in ultimul trimestru al acestui an. In plus, CME vizeaza atingerea unei cote de piata de 40%, respectiv 50-60% din industria de publicitate din Bulgaria.

CME a finalizat recent achizitia postului de televiziune bTV, liderul pietei de profil din Bulgaria, tranzactia fiind evaluata la 400 mil. dolari.

CME opereaza statii de televiziune in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o audienta totala de aproximativ 97 de milioane de persoane. Grupul detine televiziuni in state precum Croatia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Galaxie Sport), Romania (Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania), Slovacia (TV Markíza, Galaxie Sport), Slovenia (Pop TV, Kanal A).

Compania Pro TV, parte a Central European Media Enterprises (CME), a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 176,5 milioane dolari, in scadere fata de cele 274,6 milioane dolari raportate in 2008.



Citeste si