27 Aprilie 2010

Contul de comunicare al BAT trece de la Ogilvy la Grey



Contul de comunicare al British American Tobacco, care a fost gestionat in ultimii 10 ani de Ogilvy Romania, trece in portofoliul Grey Bucharest in urma unei decizii de aliniere la retea a activitatilor de comunicare BAT din Europa de Sud-Est.
Dan Medrea, Area CEO Grey Romania, Ucraina si Bulgaria, a confirmat pentru Wall-Street mutarea contului BAT in portofoliul Grey. Potrivit acestuia, activitatile de comunicare se vor transfera progresiv de la o agentie la alta, procesul urmand a fi finalizat in luna iunie.

OgilvyAction, din cadrul grupului Ogilvy, ramane agentia de comunicare a diviziei internationale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe – coordonand mai departe activitatile de comunicare in aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei: Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike.

“Dorim sa multumim clientului British American Tobacco din Romania pentru un parteneriat extraordinar dezvoltat in ultimii 10 ani, care a adus cresteri semnificative pentru marcile Vogue, Pall Mall si Viceroy si care a sudat o echipa agentie-client extrem de eficienta, intr-o industrie a carei comunicare de brand are nenumarate restrictii”, spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Ogilvy Romania a contribuit la lansarea pe piata romaneasca a marcii Viceroy si la succesul marcii Pall Mall - brandul numarul 1 in categoria, precum si la construirea marcii Vogue care a devenit marca numarul 1 in segmentul SuperSlims.

“Decizia de a transfera toate conturile de comunicare in portofoliul unei alte retele din Romania a fost foarte dificila, datorita rezultatelor foarte bune inregistrate in acesti ani. Cu toate acestea, a fost necesara datorita marimii businessului gestionat de fiecare agentie si amprentei pe care o are in regiune reteaua din care face parte agentia locala”, a declarat reprezentantul BAT.



Citeste si