28 Aprilie 2010

BMW a investit in TV 70% din bugetul de promovare a modelului Seria 5



Campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5, dezvoltata de agentia Initiative, se intinde pe durata a doua luni, pana la mijlocul lunii mai.
Ne-am construit planul de actiune pornind de la o investitie solida in TV si am continuat cu accente creative si relevante in presa scrisa, in online, outdoor, in locatii premium si pe aeroporturi. Este cea mai ampla campanie BMW a anului”. spune Alexandra Olteanu, Buying Director Initiative.

Din punct de vedere creativ, campania include formate speciale pentru Internet si presa, dar si expuneri outdoor. Astfel, cubul gigant din fata aeroportul Henri Coanda si unul dintre cele mai mari mesh-uri din Bucuresti (bulevardul Magheru) sunt ocupate de cate un BMW Seria 5, in timp ce un spot de 30 de secunde ruleaza pe TV screen-uri instalate in zonele centrale ale capitalei.

Agentia Initiative este prezenta in Romania de 16 ani si are un portofoliu de clienti format din: Austrian Airlines, BMW, Burger King, Ferrero, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, KIKA, Millennium Bank, MOL Romania, Orange Romania, Pernod Ricard, Provident Financial, Supreme Chocolat (Primola).



Citeste si