21 Noiembrie 2005
Compania Hit Mail s-a extins n Bulgaria
Compania de marketing direct Hit Mail si-a extins activitatea si in Bulgaria, prin deschiderea, in aceasta toamna, a unei filiale la Sofia. Hit Mail va oferi, si in Bulgaria, aceleasi tip de servicii ca si in Romania: marketing direct, la nivel de strategie si implementare, gestionare de baze de date, comunicare multi canal cu consumatorii: direct mail, call center, SMS marketing, e-mail permission marketing, organizare de promotii de consumatori.
Hit Mail Bulgaria va fi condusa de Corina Comanescu, care a ocupat anterior pozitia de Account Director in cadrul Hit Mail Romania. Biroul de la Sofia a devenit operational incepand cu luna septembrie a acestui an.
Deschiderea filialei din Bulgaria a Hit Mail reprezinta prima etapa a unui plan de dezvoltare gandit la nivel regional. Pe piata romaneasca, Hit Mail reprezinta cea mai mare companie de marketing direct, ceea ce ne-a indreptatit sa credem ca vom putea furniza din experienta si expertiza noastra si unor clienti din afara Romaniei, a declarat Marian Seitan, presedintele Hit Mail.
Compania Hit Mail a fost infiintata in 1997 si a oferit la inceput servicii de creare de baze de date, suport logistic pentru promotii si direct mail. Pe parcurs, oferta de servicii a fost completata cu telemarketing, strategie si creatie de marketing direct si drop mailing. Printre clientii Hit Mail se numara British American Tobacco, Mobexpert, Brau Union, McDonald's, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Rompetrol, Kraft Foods, Avon, Bosch, Masterfoods, Regatta. Hit Mail isi propune sa ofere clientilor sai servicii la nivel european, prin utilizarea celor mai moderne instrumente de marketing direct.
Hit Mail Bulgaria va fi condusa de Corina Comanescu, care a ocupat anterior pozitia de Account Director in cadrul Hit Mail Romania. Biroul de la Sofia a devenit operational incepand cu luna septembrie a acestui an.
Deschiderea filialei din Bulgaria a Hit Mail reprezinta prima etapa a unui plan de dezvoltare gandit la nivel regional. Pe piata romaneasca, Hit Mail reprezinta cea mai mare companie de marketing direct, ceea ce ne-a indreptatit sa credem ca vom putea furniza din experienta si expertiza noastra si unor clienti din afara Romaniei, a declarat Marian Seitan, presedintele Hit Mail.
Compania Hit Mail a fost infiintata in 1997 si a oferit la inceput servicii de creare de baze de date, suport logistic pentru promotii si direct mail. Pe parcurs, oferta de servicii a fost completata cu telemarketing, strategie si creatie de marketing direct si drop mailing. Printre clientii Hit Mail se numara British American Tobacco, Mobexpert, Brau Union, McDonald's, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Rompetrol, Kraft Foods, Avon, Bosch, Masterfoods, Regatta. Hit Mail isi propune sa ofere clientilor sai servicii la nivel european, prin utilizarea celor mai moderne instrumente de marketing direct.