21 Noiembrie 2005

Compania Hit Mail s-a extins n Bulgaria

Compania de marketing direct Hit Mail si-a extins activitatea si in Bulgaria, prin deschiderea, in aceasta toamna, a unei filiale la Sofia. Hit Mail va oferi, si in Bulgaria, aceleasi tip de servicii ca si in Romania: marketing direct, la nivel de strategie si implementare, gestionare de baze de date, comunicare multi canal cu consumatorii: direct mail, call center, SMS marketing, e-mail permission marketing, organizare de promotii de consumatori.

Hit Mail Bulgaria va fi condusa de Corina Comanescu, care a ocupat anterior pozitia de Account Director in cadrul Hit Mail Romania. Biroul de la Sofia a devenit operational incepand cu luna septembrie a acestui an.

Deschiderea filialei din Bulgaria a Hit Mail reprezinta prima etapa a unui plan de dezvoltare gandit la nivel regional. Pe piata romaneasca, Hit Mail reprezinta cea mai mare companie de marketing direct, ceea ce ne-a indreptatit sa credem ca vom putea furniza din experienta si expertiza noastra si unor clienti din afara Romaniei, a declarat Marian Seitan, presedintele Hit Mail.

Compania Hit Mail a fost infiintata in 1997 si a oferit la inceput servicii de creare de baze de date, suport logistic pentru promotii si direct mail. Pe parcurs, oferta de servicii a fost completata cu telemarketing, strategie si creatie de marketing direct si drop mailing. Printre clientii Hit Mail se numara British American Tobacco, Mobexpert, Brau Union, McDonald's, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Rompetrol, Kraft Foods, Avon, Bosch, Masterfoods, Regatta. Hit Mail isi propune sa ofere clientilor sai servicii la nivel european, prin utilizarea celor mai moderne instrumente de marketing direct.



Citeste si