14 Mai 2010

Petrom ramane cu Ogilvy pentru comunicarea interna si BTL



Ogilvy Group Romania a castigat pitch-ul organizat de Petrom pentru comunicarea interna, la care au participat mai multe companii de comunicare. Contractul Ogilvy-Petrom, inceput in 2007, se prelungeste astfel pentru inca 3 ani.
In plus, Ogilvy va furniza Petrom si servicii de BTL, destinate atat publicului intern cat si extern.

De curand, grupul Ogilvy a pierdut, in urma unei licitatii, contul de CSR al Petrom, care va fi gestionat de agentiile GMP si Graffiti BBDO.

„Ogilvy ne-a oferit suportul necesar pentru implementarea celor mai bune solutii pentru nevoile noastre specifice in ceea ce priveste comunicarea interna. Avem incredere in expertiza si in creativitatea lor si asteptam de la echipa Ogilvy aceleasi standarde inalte cu care ne-au obisnuit”, a declarat Dan Pazara, Director of Corporate Communications and Spokesperson Petrom.

„Comunicarea interna intr-o companie cu zeci de mii de angajati in toata tara care opereaza in diferite divizii de business a reprezentat o provocare la a carei rezolvare echipa noastra a contribuit timp de 3 ani de zile. Castigarea acestui contract este, credem noi, o noua confirmare a rezultatelor si eforturilor noastre“, a declarat Manuela Necula (foto), CEO Ogilvy Group.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectelor de comunicare interna este formata din: Livia Fericean – Account Manager, Oana Radu - Account Director, Miruna Sandulescu – BTL Account Director, Loredana Caradimu - Unit Business Director din partea Ogilvy Group si Dana Banuta, Head of Internal Communications, Andreea Chitan, Internal Communications Expert, Dan Pazara - Director of Corporate Communications and Spokesperson din partea Petrom.



Citeste si