17 Mai 2010

Facebook devine liderul in publicitatea de tip display



Companiile de publicitate din Statele Unite au cheltuit mai multi bani in primul trimestru pe publicitatea display, iar reteaua sociala Facebook a fost principala destinatie pentru acest tip de publicitate, potrivit comScore.

Publicitatea de tip display a crescut cu 15% in primul trimestru, iar cheltuielile pentru acest format de publicitate au totalizat 2,7 miliarde dolari in Statele Unite, scrie BusinessWeek.

Pentru prima data Facebook a depasit cu o cota de 16,2% liderul Yahoo (12,1%). Acesta reprezina o schimbare fata de primul trimestrul din 2009, cand Yahoo avea o cota de 13%, iar Facebook 7,5%.

Pana acum Yahoo era lider de piata in publicitatea display, format ce include bannere si reclame cu continut media bogat si genera o proportie importanta din veniturile companiei.

Microsoft ocupa a treia pozitie in primul trimestru cu o cota de 5,5%, in crestere fata de anul trecut (4,6%). Fox Interactive Media, care include si MySpace, a resimtit o scadere a cotei de la 11,6% in primul trimestru din 2009 la 4,9% in T1. AOL a ocupat a cincia pozitie cu o cota de 2,9% in scadere fata de anul trecut cand avea 6,3%.



Citeste si