26 Mai 2010

Bortun-Olteanu, o noua agentie de relatii publice



Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din mai 2010, in agentie independenta, noua companie purtand numele celor doi parteneri - Andrei Bortun (foto), actionar unic Millenium Communications, si Bogdan Theodor Olteanu, ex-head of PR Millenium Communications.
Bortun-Olteanu are 12 angajati si un portofoliu de clienti activi care cuprinde Mercedes-Benz (Corporate, Cars, Vans, Tucks, smart, Chrysler, Jeep, Dodge), P&G (Corporate projects, Gillette), Samsung (Corporate, Mobiles, Home Appliance, Consumer Electronics, IT), Brands International (DuPont, Nesspresso, Habanos), buybooks.ro, Delaco, ECCO, EuroMiniStorage, Senior Interactive, SoNoRo si Ursus Breweries (Stejar, Azuga, Ciucas).

Millenium Communications organizeaza in continuare evenimentele proprii (AdPrint, Internetics, Gala Societatii Civile), precum si celelalte evenimente ale industriei de advertising (Ador si Effie). Divizia de BTL a Millenium Communications pastreaza propriul sau portofoliu de clienti, printre care: P&G (Gillette), Unilever (Rama), ING Bank, Mercedes-Benz, Samsung sau Ursus.

“Lansarea Bortun-Olteanu face parte dintr-un plan mai larg de re-desenare a Millenium Communications. Prin desprinderea unor unitati de business deja existente, prin parteneriate, achizitii sau prin demararea unor proiecte noi, ne propunem sa fim unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania”, declara Andrei Bortun.



Citeste si