1 Iunie 2010
Volkswagen lanseaza revista companiei in format pentru iPad
Volkswagen este primul producator de masini care a lansat o revista pentru clientii sai sub forma unei aplicatii iPad, scrie BrandRepublic.
Anuntul cu privire la DAS (Digital Automotive Space) coincide cu lansarea europeana a terminalului iPad.
Aplicatia gratuita care va fi disponibila in Marea Britanie si Europa va fi publicata trimestrial in cinci limbi. De asemenea, Volkswagen va publica o versiune online a DAS incepand din luna iunie.
“DAS este o parte importanta in strategia digitala de marketing a VW si ne da posibilitatea unui dialog interactiv cu utilizatorii nostrii. Obiectivul nostrum este de a transmite valoarea brand-ului si a produselor noastre intr-o noua dimensiune digitala prin care va fi create o experienta globala”, a declarat Luca de Meo, directorul de marketing al Volkswagen.
Aplicatia gratuita care va fi disponibila in Marea Britanie si Europa va fi publicata trimestrial in cinci limbi. De asemenea, Volkswagen va publica o versiune online a DAS incepand din luna iunie.
“DAS este o parte importanta in strategia digitala de marketing a VW si ne da posibilitatea unui dialog interactiv cu utilizatorii nostrii. Obiectivul nostrum este de a transmite valoarea brand-ului si a produselor noastre intr-o noua dimensiune digitala prin care va fi create o experienta globala”, a declarat Luca de Meo, directorul de marketing al Volkswagen.