14 Iulie 2010

Dupa Vodafone, si Orange lanseaza un centru de presa



Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila, a lansat o sectiune numita “centru de presa”, conceputa ca o resursa de informare in procesul de documentare jurnalistica.
“Centrul de presa” contine arhiva comunicatelor de presa din 2002 si pana in prezent, informatii actualizate despre companie, istoric, rezultate financiare, componenta top managementului Orange Romania, un calendar de evenimente care cuprinde principalele actiuni programate sa aiba loc in perioada urmatoare, cum ar fi anuntarea rezultatelor financiare ale companiei, o conferinta de presa sau evenimente cu public organizate sau sponsorizate de Orange Romania.

De asemenea, sectiunea dispune si de un un centru multimedia cu fotografii la rezolutie inalta si clipuri video, linkuri utile catre alte website-uri si o rubrica de contact.

Si cel de al doilea jucator de pe piata telefonie mobila locala, Vodafone, a lansat in luna mai a acestui an site-ul www.vodafonenewsroom.ro, o resursa de informatii despre companie dedicata jurnalistilor, bloggerilor si utilizatorilor interesati de produsele, serviciile, campaniile de comunicare si activitatile operatorului.



Citeste si