5 Decembrie 2005

BBDO Romania marcheaza dublu la Epica prin Graffiti BBDO si Proximity

BBDO Group Romania marcheaza dublu la editia 2005 a Epica Awards obtinand doua distinctii Bronze Award pentru campania de printuri Dosarele Istoriei realizata de Graffiti BBDO, respectiv Conserva realizata de Proximity Bucharest.
Premiul obtinut de Graffiti BBDO pentru printurile Dosarele Istoriei ( Hitler, Lenin, Mao) se alatura unei serii de succese repurtate de-a lungul anului 2005 de aceasta campanie (Silver Medal la New York Festivals, Cel mai bun print la categoria divertisment si nominalizare la Cel mai bun print al anului la AdOr). Pe langa ad-urile premiate, campania Dosarele Istoriei include si spoturi radio si TV. Conceptul creativ declinat in printuri si spoturi este istoria pe scurt, campania urmarind sporirea notorietatii marcii si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare. Echipa care semneaza campania Dosarele Istoriei a fost formata din Adrian Preda Director de Creatie, Mihai Gongu Copywriter, Cristina Panaitescu Art Director, Monica Garbur - A/V Producer si agentia Media Direction prin Cristian Mucichescu - Media Manager.

Proximity Bucharest obtine Bronzul la Epica la doar o luna si jumatate dupa de castigase Argintul la DMA Echo Awards 2005 (Atlanta, SUA), cel mai important festival de direct marketing din lume. Campania premiata la ambele festivaluri, intitulata Conserva, a fost dezvoltata pentru compania Pagini Aurii si a constat intr-un direct mailing inedit urmarind obtinerea unor contacte directe intre reprezentantii Pagini Aurii si publicul-tinta vizat. Direct mailing-ul a constat intr-un telefon mobil ascuns intr-o conserva, livrat prin curier, fara numele expeditorului si fara alte indicii.

Dupa deschiderea conservei si pornirea telefonului de catre destinatar, reprezentantii de vanzari, care trimisesera in prealabil un SMS personalizat, primeau confirmarea trimiterii, ceea ce semnifica faptul ca telefonul a fost deschis. Imediat dupa aceea, agentul de vanzari Pagini Aurii suna si stabilea o intalnire. Eficienta campaniei a fost de 84% rata de raspuns si 48% rata reprezentand persoanele efectiv contactate. Echipa Proximity Bucharest care a contribuit la realizarea acestui proiect a fost compusa din Calin Ionescu Copywriter, Corina Sarbu - Art Director, Dan Huber Production Innovations Manager si Bogdan Ioan Account Manager.

Dan Moraru, Managing Director Graffiti BBDO si CEO BBDO Group Romania, afirma referindu-se la acest succes ca A fi creativ este chiar natura meseriei noastre. Insa desi tintim intotdeauna sus, avand convingerea propriei valori, bucuria, emotia pe care o simtim de fiecare data cand obtinem astfel de recunoasteri este intotdeauna imensa.

Agentia Graffiti BBDO, alaturi de Media Direction si Proximity, formeaza grupul BBDO Romania, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de publicitate. Grupul BBDO Romania ofera servicii integrate de strategie de brand, avand competente in toate disciplinele de comunicare: strategie si cercetare, creatie, productie publicitara, media, PR, BTL si CRM.



Citeste si