5 August 2010

THR: Este important pentru reusita brandului turistic ca romanii sa-l accepte



Acceptarea atributelor, valorilor si a personalitatii brandului turistic de catre romani este foarte importanta pentru reusita implementarii, a declarat Eulogio Bordas Rubies, presedintele companiei THR, care a realizat brandul turistic de tara.

Intr-un mesaj transmis presei ca reactie la pozitia agentiei romanesti de branding Brandient fata de brandul de turism, presedintele THR sustine ca agentia pe care o conduce abordeaza brandingul “in mod holistic, ca parte a unei viziuni globale de marketing”. “Suntem consultanti in marketing turistic si asta include proiectarea, crearea si implementarea de branduri turistice impreuna cu identitatile lor vizuale”, a spus Rubies.

Zilele trecute, sefa Brandient, Aneta Bogdan, declara ca THR nu este o companie specializata in consultanta de brand, deci nu se conforma de la bun inceput cerintelor din caietul de saricini al licitatiei pentru realizarea brandului turistic.

“Brandingul nu este o disciplina independenta; dar este una dintre cele mai importante componente ale marketingului (…) In unele cazuri lucrarile noastre sunt de tip «serviciu complet» (Andora, Insulele Canare, Argentina, Bolivia, Cancun, State of Para (Brazilia), Dubrovnik etc.). In alte cazuri ne limitam la faza de proiectare a brandului turistic fara sa realizam noi identitatea vizuala (Spania, Grecia, Istria, Croatia -diagnoza, Cuba, Chile etc.)”, spune Rubies.

In aceeasi declaratie, seful THR transmite “industriei media din Romania” ca isi doreste sa discute mai mult despre brandul turistic si despre pozitionarea sa strategica. “Credem cu tarie ca am asezat in aceste luni fundatii solide pentru dezvoltarea turismului in urmatorii 10 ani in Romania. Este datoria autoritatilor, a reprezentantilor industriei turismului si a fiecarui roman sa duca aceasta munca mai departe”, a incheiat acesta.

Cititi si: Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit, eventual plagiat



Citeste si