13 August 2010

BTL-ul, ferit de criza: Afacerile agentiei Wave Division au crescut cu 20% in 2009



Intr-un an in care FMCG-ul a mizat pe promotii si promovare la raft, agentia de BTL si shopper marketing Wave Division a inregistrat afaceri de 2,2 milioane euro in 2009, in crestere cu 20% fata de anul precedent.

Profitul brut al agentiei in 2009 a fost de 114.400 euro, de trei ori mai mare decat in 2008. Pentru anul acesta, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de peste 25% a cifrei de afaceri.

“Intr-o perioada in care consumatorii sunt expusi unei avalanse de oferte la raft, iar companiile se confrunta cu o competitie crescuta, serviciile specializate de shopper marketing pot face diferenta intre produsele care raman pe raft si cele care ajung in cosul consumatorului. Clientii nostri au inteles acest lucru, iar proiectele pe care le-am derulat de la inceputul anului pana in prezent au crescut in amploare si complexitate”, a spus Mihaela Molner, directorul general al Wave Division.

In prima jumatate a anului, compania si-a dublat numarul de promoteri, merchandiseri si consultanti la raft, pana la 4300 de persoane. Wave Division lucreaza in prezent cu 22 de clienti, in peste 100 de proiecte. Printre clientii agentiei se numara P&G, Strauss Romania (Doncafe), Panini, Reckitt Benckiser (Nurofen, Strepsils).

Wave Division a aparut in 2008 ca urmare a rebranduirii companiei Net Marketing Division.



Citeste si