19 August 2010

Cinci creativi straini in juriul ADOR 2010



ADOR, festivalul de publicitate care premiaza gandirea strategica si creativa pe toate mediile, anunta juriul celei de-a noua editii.

Presedintele juriului de anul acesta este Guillaume-Ulrich Chifflot (foto) – Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta. Ceilalti membri ai juriului sunt:

Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania

Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie

Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania

Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia.

Juriul va evalua toate lucrarile inscrise in competitia ADOR in perioada 13-24 septembrie 2010.

Lucrarile mai pot fi inscrise in competitie pana in data de 3 septembrie, costul fiind de 800 de lei/lucrare. Membrii UAPR si IAA beneficiaza de o reducere de 10%.

Una dintre noutatile ADOR 2010 este faptul ca lucrarile castigatoare in acest an in categoriile Magazine and Newspaper Print si OOH vor putea fi inscrise gratuit la AdPrint 2011.



Citeste si