1 Septembrie 2010

Grupul BBDO absoarbe shopul digital de creatie Kaleidoscope



Shopul digital de creatie Kaleidoscope devine agentia de online a grupului BBDO Romania.

Noua agentie a grupului BBDO ofera servicii integrate de strategie si planning, creatie, design si implementare, content management, Search Marketing / SEO, PPC.

Kaleidoscope este condusa de Cristian Pantazi, responsabil si de workul creativ al agentiei, si are o echipa formata din specialisti cu experienta in domeniul comunicarii clasice si online (intre 5 si 10 ani de lucru in domeniu).

“Kaleidoscope s-a nascut din dorinta de a crea campanii si proiecte creative si eficiente pentru clienti, dar si pentru ca orice brand are o poveste de spus, care poate fi transpusa in mediul online intr-un mod relevant si singular. Dupa un an petrecut ca agentie independenta am decis sa ne alaturam grupului BBDO, un pas important atat pentru dezvoltarea Kaleidoscope dar si pentru completarea ariei de competenta a BBDO Group”, spune Cristian Pantazi (foto), Managing Director, Kaleidoscope.

“Alaturarea Kaleidoscope grupului BBDO a fost o decizie strategica. O actiune fireasca in contextul in care urmarim sa completam zona de expertiza a grupului cu servicii creative guvernate de acelasi respect pentru eficienta si work impecabil. Desi o agentie tanara, Kaleidoscope impartaseste spiritul cultivat de BBDO in toti acesti ani: multa creativitate, multa viziune, multa munca si foarte, foarte multa pasiune”, declara Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.

Kaleidoscope este prezenta pe piata din 2009 si a deservit pana acum clienti precum Philips, Dacia, Nestle, Pepsi, sau Romtelecom.



Citeste si