3 Septembrie 2010

Eulogio Bordas, THR: Brandul turistic al Romaniei a fost un succes, potrivit unui studiu de piata



O cercetare realizata de consortiul THR-TNS, care a realizat brandul turistic de tara al Romaniei, arata ca 70% dintre respondenti au considerat identitatea vizuala de brand atractiva sau foarte atractiva. "Este un rezultat extraordinar si e cel mai important criteriu de evaluare pentru clientul nostru si pentru noi", a declarat, pentru Wall-Street, presedintele THR Eulogio Bordas.

"Rolul unei identitati vizuale de brand este de a fi o ancora pentru anumite mesaje publicitare si promotionale, pentru atribute, valori si personalitate. Nimic mai mult si nimic mai putin. Identitatea vizuala nu trebuie sa explice cu totul o tara sau sa fie foarte captivanta. Acesta este rolul marketingului si al publicitatii si nu ar trebui adus in discutii si comentarii", a spus Eulogio Bordas. "Ideea de baza este, si acesta e singurul lucru care decide daca identitatea vizuala e buna sau rea: identitatea vizuala si sloganul au fost create pentru a atrage turisti, iar testele de piata ne arata ca aproape 70% dintre ei le gasesc atractive sau foarte atractive. Este un rezultat extraordinar si e cel mai important criteriu de evaluare pentru clientul nostru si pentru noi".

Citeste integral interviul acordat de presedintele THR in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.



Citeste si