16 Septembrie 2010

Patru companii internationale concureaza in licitatia ARMA pentru masurarea audientelor



GfK Romania, The Nielsen Company, Kantar Media Audiences si Mediaresearch au trimis oferte pentru masurarea audientelor TV, potrivit lui Costin Juncu, director executiv al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor(ARMA).

Datele de audienta TV sunt furnizate, incepand din 2008 si pana la sfarsitul lui 2011, de catre GfK Romania. Noua licitatie va stabili furnizorul de date de audienta in perioada 2012-2015.

Fata de licitatia din urma cu patru ani, brieful ARMA are cerinte suplimentare, legate de masurarea emisiei digitale, a platformelor digitale, IPTV si a altor servicii legate de platformele digitale, a declarat Costin Jucu, pentru Wall-Street.

Valoarea contractului va fi stabilita in functie de ofertele financiare ale participantilor la licitatie. Contractul incheiat cu GfK pentru perioada 2008-2011 a avut o valoare de circa 8 milioane euro.

Despre subiect a scris si paginademedia.ro.



Citeste si