7 Octombrie 2010

Grupul Leo Burnett isi face site de comunicare digitala



Grupul Leo Burnett lanseaza un site cu articole de comunicare digitala, prin care isi propune sa promoveze si sa explice noutatile din mediul interactiv pentru comunitatea de business si marketing.

Proiectul se numeste Digital Report (www.digitalreport.ro) si este sustinut de 17 editori din toate companiile si departamentele grupului Leo Burnett. Printre autorii articolelor se numara Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, Tudor Fulea, managing partner TruMedia Research, si Costin Radu, managing partner The Geeks.

“Digital Report este solutia pe care am gasit-o impreuna cu colegii din grupul Leo Burnet Romania la o realitate de care ne-am tot lovit: in ultimul timp, suntem bombardati zilnic cu zeci de articole despre comunicare digitala, aplicatii web, marketing mobil, social media, noi tehnologii, etc. Din pacate, toata aceasta informatie vine catre noi nestructurata, iar informatiile relevante pentru industria noastra erau adeseori pierdute printre zecile de articole tehnice sau putin relevante”, spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Informatiile prezentate pe Digital Report vor fi filtrate, sumarizate si interpretate de specialisti din grupul Leo Burnett. Accesul la continutul de pe site este gratuit.

“Nu mai este niciun secret faptul ca focusul grupului Leo Burnett este indreptat catre comunicarea digitala. In momentul de fata, din cele 9 companii din grup, 3 sunt dedicate acestui mediu, iar ca pondere a profitului, in 2010 ne asteptam sa depasim 15% din total grup numai din acest domeniu. Ne-am propus ca si aceasta intitiativa frumoasa sa ne ajute in obiectivul nostru strategic de a pozitiona grupul Leo Burnett ca specialistul numarul 1 din Romania in comunicarea digitala”, conchide Stefan Iordache.



Citeste si