27 Octombrie 2010

Investitie de 40.000 de euro in primul site local de masini cu continut pentru femei



Out Loud Media, start-up care activeaza in domeniul digital, a lansat cu 40.000 de euro Autosaga.ro, un site pentru pasionatii de autovehicule care include sectiuni specifice site-urilor auto, dar in premiera pe piata locala si o sectiune pentru femei.

Site-ul se adreseaza persoanelor din mediul urban, cu varste intre 18 si 40 de ani, posesoare de autovehicule, pe punctul de a-si achizitiona un autoturism sau, pur si simplu, pasionate de masini.

AutoSaga.ro include sectiuni traditionale pentru site-urile de profil (stiri auto, anunturi masini second-hand, drive test, car&babe, pret combustibil), dar si noutati precum o sectiune dedicata femeilor, povestile unor masini care au facut istorie, lectii despre masini si o sectiune intitulata Service auto.

De realizarea proiectului s-au ocupat 15 persoane, printre care designeri, programatori, redactori si colaboratori,

Site-ul a fost lansat de Out Loud Media, un start-up care activeaza in domeniul digital si care ofera servicii de webdesign si development, Search engine optimization, marketing online, SMM si online PR. Autosaga.ro este primul proiect lansat de companie.



Citeste si