14 Februarie 2011

Top Cover: Cele mai bune coperti ale revistelor din ultima saptamana

Economia Infidelitatii, Era Singularitatii si Eustace Tilley apar saptamana aceasta pe copertile celor mai cunoscute reviste de business si actualitate din lume. Vezi cele mai interesante coperti ale revistelor monitorizate de Wall-Street.ro.

New Yorker: Eustace Tilley

In editia aniversara, revista New Yorker retipareste coperta primului sau numar, un desen al aristocratului Eustace Tilley, realizat de Rea Irvin. Pe pagina financiara a revistei, jurnalistul James Surowiecki argumenteaza ca strategia presedintelui Barack Obama de a taia cheltuielile bugetare si de a creste investitiile in infrastructura, educatie si tehnologie ar putea crea un nou “moment Sputnik”.

Businessweek: The Infidelity Economy

Revista Bloomberg BusinessWeek deschide numarul de saptamana aceasta cu un material intitulat “Economia infidelitatii”. Pentru site-ul de dating AshleyMadison.com, care se promoveaza prin sloganul “Life is short. Have an affair”, business-ul merge surprinzator de bine.

Time: 2045, The Year Man Becomes Immortal

Intr-o lume in care tehnologia se dezvolta exponential crearea unor inteligente artificiale superioare celei umane este inevitabila, sustine revista Time. Anul in care asta se va intampla – si in care civilizatia umana se va schimba pentru totdeauna – este 2045. Conceptul descris de revista Time se numeste “The Singularity”, iar NASA a creat chiar o universitate de trei ani unde poate fi studiat. Conceptul are multe implicatii, iar imortalitatea se numara printre ele.

Bloomberg Markets: Lloyd Blankfein's Headache

Revista Bloomberg Markets deschide numarul de martie cu un material despre CEO-ul Goldman Sachs Lloyd Blankfein si incercarile sale de a repune pe picioare divizia de asset management.

The Economist: Print me a Stradivarius

Asa cum revolutia industriala de la sfarsitul secolului al 18-lea a facut posibila productia de bunuri in masa, modificand felul in care sunt percepute economia si societatea, acum a aparut o noua tehnologie a manufacturii care va face exact opusul. Revista The Economist descrie tehnologia tiparirii tridimensionale, care functioneaza in felul urmator: creezi pe calculator un obiect tridimensional, dupa care apesi “print” iar o masinarie incepe sa construiasca obiectul gradual, solidificand particule de plastic si metal. Obiecte mici, precum un abajur sau o vioara pot fi construite in interiorul unor masinarii de dimensiunile unei imprimante obisnuite, ce poate fi plasata in coltul unui birou, al unui magazin sau chiar al unei case.



Citeste si