15 Februarie 2011

Revista blogurilor de business



Afla care sunt cele mai importante insemnari de business din blogosfera romaneasca.

Bobby Voicu scrie pe blogul personal despre nevoia de masuratori si explicatii in Social Media. Social Media din Romania are nevoie de masuratori. Daca pana acum a mai mers “ochiometric” (avem destule comentarii, avem implicare, trafic), acum trebuie sa patrundem mult mai adanc in detalii.

Directorul de achizitii al lui Ridzi devine directorul de achizitii al lui Funeriu, anunta Catalin Tolontan. Un personaj prea putin cunoscut pentru a fi criticat si o afacere prea lunga pentru a mai fi interesanta. Aceasta e povestea lui Marius Marcuta, fostul director de achizitii si investitii din perioada operatiunii “2 Mai”.

Cu cat a scazut economia in T4.10?, intreaba Cristian Orgonas pe blogul sau. INS va comunica marti datele privitoare la evolutia PIB in 2010, iar consensul este ca cifra anuala se va invarti in jurul a -2%.

Cristian Manafu prezinta 4 optiuni esentiale pe Facebook Fan Pages pentru branduri. Noul fan page pe Facebook a venit joi cu o serie de imbunatatiri pentru a sustine si mai mult implicarea brandurilor in conversatie si interactiunea cu vizitatorii. Nu am intalnit pana acum o parere negativa la adresa acestei schimbari, iar multe branduri s-au grabit deja sa adopte noul layout.

Ionut Oprea
scrie despre platforme globale vs platforme locale vs platforme proprii. Anul asta a inceput cu entuziasm, lucru care, in sine, nu poate decat sa ne bucure. Insa prea mult entuziasm strica, mai ales cand risti sa fii luat de val si sa nu mai vezi imaginea de ansamblu.

Radu Georgescu face o paralela intre avocat si atreprenor. Am ajuns sa cred cu tarie ca un avocat nu poate sa fie antreprenor. Spun asta avand foarte multi prieteni buni avocati, si fara sa insemne cumva ca antreprenorul este mai bun sau invers, scrie el pe blogul personal.



Citeste si