12 Februarie 2013

eMag intra pe segmentul de cosmetice



eMag, cel mai mare magazin online din Romania, a inceput de luni comercializarea de produse cosmetice ale unor branduri precum L’oreal, Tigi, Opi sau Disney, conform blogului companiei.

“Astazi lansam, prin intermediul Marketplace, sectiunea de cosmetice pe eMAG.ro, care strange la un loc 1.500 de produse profesionale de ingrijire, folosite in saloane de coafura si cosmetica. Veti putea gasi aici de la produse de hairstyling de la Tigi sau Keratasse la produse de ingrijire a parului de la Joico sau Loreal, produse de manichiura de la OPI sau tratamente cosmetice Bruno Vassari sau Mario Badescu”, conform oficialilor companiei.

Compania vinde pe site pe langa produse IT si electronice pachete de turism, produse de bricolaj, carti, muzica si filme.

eMag a inregistrat in 2011 afaceri de 145 mil. euro, in crestere cu 42% fata de anul precedent. Anul trecut eMag a fost achizitionat de Naspers.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.



Citeste si