28 Aprilie 2014

Alegeri europarlamentare 2014: Cu ce mesaje au "navalit" partidele pe retelele de socializare



Din 25 aprilie s-a dat startul campaniei electorale dedicata alegerilor pentru Parlamentul European, iar majoritatea partidelor politice s-au grabit sa puncteze acest moment si pe retelele de socializare prin slogane, afise si mesaje menite sa atraga cat mai multi alegatori.

PMP se doreste a fi "un partid nou, tanar" care sa "ridice Romania"

"A inceput campania electorala. Important de spus este ca avem nevoie de politicieni care sa fie in stare sa ridice Romania. Politicieni care sa aiba o viziune pe termen lung, care sa lupte pentru independenta justitiei, care sa sprijine crearea de locuri de munca, in special pentru tineri, care sa vrea si sa poata sa schimbe tara in bine. PMP este un partid nou, tanar, care nu se trage nici din PCR, nici din FSN. Miscarea Populara este partidul celor care vor sa faca politica diferit, lasand ceva concret si trainic in urma lor pentru oameni.", a scris pe Facebook, Elena Udrea.


Alianta PSD-UNPR-PC doreste o Romanie Puternica in Europa!

"A inceput campania electorala dedicata alegerilor pentru Parlamentul European. Sunt alaturi de candidatii Aliantei PSD-UNPR-PC, oameni competenti, care s-au mandrit intotdeauna ca sunt romani si care ne vor reprezenta tara cu responsabilitate in UE. Mult succes tuturor - vreau sa facem Romania mai Puternica in Europa impreuna!", a postat si Victor Ponta pe Facebook.

Cat despre sloganul USL, "Romania Puternica in Europa!", jurnalistii de la Evenimentul Zilei au remarcat o similaritate cu cel al lui Mugur Isarescu, folosit la alegerile prezidentiale din anul 2000.


PDL si-a lansat eurocandidatii cu sloganul "Europa in fiecare casa"

"Lista PDL pentru alegerile din 25 mai a fost stabilita pe principii care tin de competenta si experienta, nu pe criterii de familie sau relatii personale. Avem cea mai buna lista, fara doar si poate. Cu acesti oameni vrem sa aducem Europa in fiecare casa! Cu acesti oameni ne vom bate impotriva oricaror forme de discriminare a romanilor in Europa. Nu vom permite nimanui sa nu ne respecte! Pentru ca si noi stim sa ii respectam pe toti cetatenii europeni!", a punctat Vasile Blaga.


PNL a lansat Manifestul "Prosperitate Natiune Libertate" pentru Europa

"Ar fi extrem de benefic daca in aceasta campanie electorala ar exista dezbateri pe continutul politicilor pe care ni le dorim sustinute in Parlamentul European, din care sa se degajeze chiar teme de consens intre partidele din Romania. Manifestul PNL - Prosperitate Natiune Libertate - spune ce vrem sa facem pentru viitorul acestei tari. Ideea intregului manifest este ca noi, liberalii, dorim sa fim actionari la Bruxelles, dorim ca in orice decizie, la orice nivel la Bruxelles sa ne facem cuvantul cat mai auzit!", a spus Crin Antonescu, pe Facebook.


PP-DD isi indeamna alegatorii sa "voteze cu suflet de roman"

"Vom fi a doua forta politica din Romania, imediat dupa PSD, daca nu cumva va fi o surpriza, sa egalam scorul PSD. Pentru ca am obtinut 1.100.000 de voturi in 2012 si am inteles ca prezenta va fi de patru-cinci mlioane de voturi, prin urmare s-ar putea sa avem un scor de 25 la suta", a spus Dan Diaconescu, la evenimentul de lansare a eurocandidatilor PP-DD, potrivit Mediafax.


Forta Civica si-a lansat eurocandidatii cu sloganul "Sa-i schimbam cu FORTA!"

"A inceput campania pentru europarlamentare. E prima campanie de acest fel la care participa FORTA CIVICA si pentru acest lucru vreau sa le urez succes colegilor mei. Pentru multi dintre ei e prima campanie in care sunt implicati. Sunt sigur ca energia si dorinta lor de victorie ne vor ajuta sa trecem cu brio prin zilele aglomerate care urmeaza. Sa nu uitam si faptul ca e o noua ocazie pentru noi de a le demonstra alegatorilor ca politica in Romania se poate face si altfel. Si sa nu uitam ca aceste alegeri sunt o ocazie importanta pentru noi, ca romani, de a demonstra ca valorile europene sunt mai mult decat un slogan de campanie. Mult succes! Sa-i schimbam cu FORTA!", a declarat Mihai-Razvan Ungureanu pe Facebook.




Citeste si