2 Septembrie 2019

100 mil. euro pentru o campanie de PR despre Brexit



Guvernul britanic a lansat o importanta campanie de PR menita sa informeze oamenii in legatura cu Brexit-ul.

Sub numele de "Get ready for Brexit", campania a pornit duminica odata cu lansarea site-ului gov.uk/brexit, conform BBC.

Costul campaniei se ridica potrivit estimarilor la 100 de milioane de lire sterline si ministrii spera ca aceasta sa ii poata ajuta pe oameni sa se informeze despre ceea ce trebuie sa stie inainte de termen.

Campania presupune montarea unor panouri prin centrul Londrei, dar si organizarea unor seminarii online si montarea de standuri de informatii la evenimente. Practic, prin campanie oamenii sunt incurajati sa intre pe site-ul oficial pentru a afla raspunsul la diverse intrebari si pentru a primi sfaturi despre pregatirea pentru Brexit.

Dupa lansarea campaniei, #GetReadyForBrexit a fost numarul patru in tentinda discutiilor de pe Twitter luni dimineata. In timp ce unii utilizatori au salutat actiunea guvernului, majoritatea tweet-urilor au batjocorit fie campania, fie Brexit-ul in sine.

Sursa foto.



Citeste si