1 Aprilie 2011

Consultantul DTZ Echinox se promoveaza pe Facebook



Compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox, unul din principalii jucatori din piata de profil, a lansat pagina oficiala pe reteaua de socializare Facebook. Acesta este al doilea pas al companiei pe segmentul social media, dupa ce, de la jumatatea lunii martie, consultantul este prezent si pe LinkedIn.

"Inca de anul trecut ne-am orientat catre mediul online, lansand primul portal rezidential de lux. Unul din argumentele care ne-au determinat sa ne extindem si pe Facebook este dorinta de a sprijini latura «business to consumer» a serviciilor noastre, respectiv departamentul rezidential, si site-ul de proprietati”, a explicat Evelina Necula, coordonatorul departamentului de marketing al DTZ Echinox.

Pagina de Faceebok se adreseaza clientilor, partenerilor, reprezentantilor mass-media si echipei proprii a consultantului imobiliar.

"Suntem constienti ca vremurile cand compania era reprezentata exclusiv de management si de oamenii de la PR sunt istorie. Astazi, orice membru al organizatiei este un ambasador”, a adaugat Evelina Necula.

Compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 2,8 milioane de euro, in usoara crestere fata de 2009 si estimeaza pentru anul in curs venituri de 3,2 milioane de euro, cu aproape 15% mai mult fata de anul precedent.

Actionarii companiei sunt Mihnea Serbanescu (66,1%), Tim Wilkinson (17,25%), Cristian Ustinescu (6,66%) si Oana Iliescu, Mihaela Pana si Bogdan Sergentu, fiecare cu o participatie de 3,33%, potrivit datelor de la Registrul Comertului.



Citeste si