31 Mai 2011
Cum se pregatesc mall-urile de Ziua copilului
Centrele comerciale din Bucuresti si din tara au lansat diferite campanii cu ocazia zilei de 1 iunie, unele promovand acest eveniment timp de aproape o saptamana. Miza ramane, la fel ca si in cazul celorlalte sarbatori, atragerea unui trafic de vizitatori cat mai mare.
Lumea copiilor la Timisoara
Iulius Mall Timisoara, cel de al doilea mall din cadrul retelei nationale Iulius Group, a fost inaugurat in anul 2005, in urma unei investitii initiale de 45 milioane de euro si extins in 2009, dupa o investitie de 60 milioane de euro.
Printre chiriasii Iulius Mall Timisoara se mai numara Adidas, Altex, Auchan, Bam Boo, Bata, Bershka, Cinema City, Guess, Il Passo, Intersport, Lee Cooper, Mango, Motivi, Nike, Pull&Bear, Puma, Sprider, Starbucks, Stefanel, Stradivarius, Terranova si Zara.
Sun Plaza da startul la Happy Kids Fest
In aceasta perioada, centrul de joaca Bambini va antrena copii in diferite indeletniciri. Acestia vor invata sa confectioneze o morisca de vant, un far marin, o cocarda de pus in piept cu mesajul “Sunt cel mai cuminte copil!”, flori cu acadele, tablouri din seminte sau bijuterii din margele, satin si organza.
Programul pentru 1 iunie este urmatorul:
12.00 - Clubul de Dans Sportiv Dance Fever - show de dans
13.00-20.00 - Bambini – workshop-uri pentru copii
16.30-16.45 - Flashmob kids
17.15-17.30 - Flashmob Michael Jackson.
Sun Plaza a necesitat o investitie de circa 200 milioane de euro si are o suprafata inchiriabila de 80.000 mp, printre chiriasi numarandu-se: Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Zara, Marks and Spencer, New Yorker, Sephora, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius si Deichmann.
Lansare Baneasa Kids Club
In plus, pe 1 iunie va fi lansat Baneasa Kids Club, un club creat pentru copiii cu varste cuprinse intre 4 si 10 ani. Inscrierea si participarea la oricare dintre evenimentele Baneasa Kids Club este gratuita.
De asemena, in fiecare weekend pana pe 19 iunie, in mall-ul Baneasa Shopping City se desfasoara campania “In iunie, copiii calatoresc in jurul lumii”.
Centrul comercial Baneasa Shopping City, detinut de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, este situat in nordul Bucurestiului. In prezent, gradul de ocupare al centrului comercial este de circa 99%.
Plaza Romania: Plimbari cu ponei, teatru si pictura pe tricuri
Pe parcursul acestor zile, copiii sunt invitati la plimbari cu ponei, la pictura pe tricouri si la teatru.
Plaza Romania, detinut de turcii de la Anchor Grup, s-a clasat pe locul al patrulea in topul celor mai performante mall-uri, fiind devasat de fratele sau, Bucuresti Mall, precum si de Baneasa Shopping City si AFI Palace Cotroceni.
Concurs de Miss & Mister la Bacau
Arena Mall Bacau a fost inaugurat in decembrie 2007 si are o suprafata inchiriabila de 26.000 mp, printre chiriasi numarandu-se : Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, TeraNova, Reserved, Humanic, Fox, Kenvelo, Deichmann, New Yorker, Takko, Intersport adidas, Orsay, Sephora si KFC.
Proiectul este dezvoltat de compania Arena City Center, controlata de familia Budeanu si a reprezentat o investitie totala de peste 80 de milioane de euro.
AFI Palace: Viata-i chiar frumoasa!
“Pe 1 iunie, in cadrul evenimentului «Viata-i chiar frumoasa! PE CUVANT» va avea loc concursul Miss Romania Junior, adresat fetitelor cu varste intre cinci si 10 ani”, se arata in anuntul centrului comercial.
AFI Europe a incasat in primele trei luni 5,7 milioane de euro din inchirierea centrului comercial AFI Palace Cotroceni, in scadere cu peste 8% fata de veniturile realizate in aceeasi perioada a anului trecut, care s-au ridicat la circa 6,2 milioane de euro. Centrul comercial din Bucuresti, cu o suprafata inchiriabila de 76.000 metri patrati, a fost deschis la sfarsitul anului 2009, in urma unei investitii de peste 300 de milioane de euro.