20 Septembrie 2011

Afacerile AFI Palace Cotroceni au crescut cu 30% in lunile de vara



AFI Palace Cotroceni a inregistrat in lunile iunie si iulie afaceri in crestere cu aproximativ 30%, de 27,5 milioane de euro, comparativ cu aceleasi luni ale anului 2010. Aceeasi crestere se mentine si pentru luna august.

In ceea ce priveste traficul, de la inceputul lui iulie centrul comercial a inregistrat peste 55.000 de vizitatori pe zi de luni pana joi, in week-end depasind 75.000 de vizitatori pe zi, ajungand la un trafic total de 2 milioane de vizitatori lunar.

In momentul de fata gradul de ocupare din AFI Palace Cotroceni este de 96%.

In AFI Palace Cotroceni au fost inaugurate in prima parte a lunii septembrie o serie de magazine precum Tom Tailor (Casual si Denim), Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids- primul magazin din Romania, Imaginarium, Meli Melo.

La jumatatea lunii urmeaza, Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo. Oxette va fi prezent in mall din 30 septembrie, iar in prima zi din octombrie vor avea loc deschiderile: Calzedonia si Loisir.

AFI Palace Cotroceni ofera un mix de brand-uri si activitati de petrecere a timpului liber avand peste 250 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket deschis 24/7, 20 de sali decinema, doua cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp si multe altele.



Citeste si