23 Noiembrie 2012

Black Friday aduce mai multi clienti si in offline: trafic cu 20% mai mare in cel mai popular mall din Bucuresti



AFI Palace Cotroceni, cel mai popular mall din Bucuresti, a inregistrat in aceasta dimineata, pana la ora 12:00, un trafic de vizitatori in crestere fata de o dimineata obisnuita de vineri.

Oficialii centrului comercial au transmis la solicitarea Wall-Street.ro, ca traficul de vizitatori a fost in crestere cu circa 20% in aceasta dimineata.
Astfel, pana la ora 12.00, peste 25.000 de persoane au intrat in mallul Afi Palace Cotroceni.

Pana la ora 17:00 traficul a crescut pana la 57.000 de persoane.

Mallul include un magazin Flanco, dar si o unitate Domo.

„In cele mai multe puncte de vanzare din retea sunt in acest moment sute de clienti, interesati de produsele din campania Black Friday”, a spus Violeta Luca, CEO Flanco, pentru Wall-Street.ro.

Mai multe magazine din AFI Palace Cotroceni au reduceri in aceasta perioada, atat special pentru Black Friday, cat si independent de "sarbatoarea reducerilor".

Mallul AFI Palace Cotroceni are un trafic mediu zilnic de 75.000 de persoane.

AFI Europe a incasat in primele noua luni 19,1 milioane de euro din inchirierea centrului comercial AFI Palace Cotroceni, in crestere cu peste 10% fata de perioada similara a anului trecut, mall-ul fiind evaluat la 365 de milioane de euro la finele lunii septembrie.

AFI Palace Cotroceni a fost deschis in anul 2009 si este prima investitie a dezvoltatorului israelian AFI Group in Romania.

Potrivit unui studiu realizat de Colliers in 2011, AFI Palace Cotroceni era cel mai popular mall din Bucuresti.



Citeste si