1 Iunie 2006

Franciza isi face loc si pe piata imobiliara



Celor peste 200 de marci internationale care s-au extins in ultimii ani in Romania prin franciza, acoperind domenii de la fast-food si imbracaminte pana la servicii financiare si turism, li se va adauga, in scurt timp, prima retea profilata pe tranzactii imobiliare.

Peste 400 de miliarde de dolari – la atat se ridica valoarea afacerilor imobiliare intermediate de compania americana Re/Max in intreaga lume in anul 2005. La prima vedere, o suma confortabil de mare pentru a permite afaceristilor de peste ocean sa mearga in continuare pe o reteta care s-a dovedit de succes, ramanand pe pietele care le-au confirmat asteptarile. Insa compania, cu cartierul general in Denver, vrea mai mult. Cel mai tarziu din aceasta toamna, se va extinde in Romania, unde va lansa prima franciza din domeniul imobiliar. Reprezentanta va fi condusa de doi romani: Adrian sischin, cel care va fi directorul regional al afacerii, si Florin Gheorghe, care va ocupa functia de director de vanzari.

“Ideea de franciza in acest sector este relativ noua in Romania, dar extrem de populara in multe tari europene, precum si in Statele Unite ale Americii sau Canada. De altfel, unitatea din Romania va fi master francizor pe piata locala”, a declarat Florin Gheorghe pentru Capital. Potrivit acestuia, in acest moment se lucreaza la modul in care sistemul va fi implementat la nivel local. “Mai trebuie sa stabilim pretul de vanzare a francizei si strategia de marketing”, precizeaza Florin Gheorghe



Citeste si