6 Iulie 2009

Romanii vaneaza promotiile din mall-uri - Galerie FOTO



Mai mult de 70.000 de bucuresteni au fost vineri seara la Baneasa Shopping City si Feeria la Disco Night Shopping Party, pe fondul reducerilor anuntate de retaileri.
Night Shopping Party, eveniment aflat deja la a patra editie, a reunit si de aceasta data magazinele din Baneasa Shopping City, Feeria si Carrefour Baneasa. Muzica, concursurile si cocktailurile gratuite au animat atmosfera in cadrul centrului comercial si au tinut cumparatorii „in priza” pana dupa miezul noptii.

“In vara lui 2008 spargeam gheata cu un concept de eveniment nou pentru piata romaneasca – o petrecere de cumparaturi. Intr-un an am ajuns deja la a patra editie si de la o editie la alta ne trec pragul tot mai multe persoane. Oamenii apreciaza conceptul de Night Shopping Party si cu siguranta vom continua sa le oferim asemenea seri de distractie si promotii speciale”, a declarat Loredana Croicia, Sales & Marketing Director Baneasa Shopping City.

Toti cei prezenti la petrecere au putut castigat premii instant la concursurile organizate, precum: vouchere de cumparaturi si premii Cei care au facut cumparaturi in valoare de 200 lei si-au putut incerca norocul la tombola serii.

Magazinele din Baneasa Shopping City si Feeria au taiat preturile pana la 70% la produsele Colectiei de Primavara - Vara 2009. Promotiile sunt practicate in magazinele de imbracaminte, accesorii, lenjerie, incaltaminte, in magazinele de decoratiuni interioare, de echipamente si imbracaminte sportiva sau de cadouri. De asemenea, rxista reduceri si in magazinele de cosmetice si parfumuri, precum si la cele de bijuterii.

Comportament de criza: 97% dintre cumparatori isi orienteaza alegerea in functie de promotii.
Piata autohtona a retailului modern este influentata din ce in ce mai mult de promotiile magazinelor, circa 97% dintre cumparatori orientandu-se in functie de acest aspect in alegerea produselor de pe raft.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza



Citeste si