"Piata retailului incepe sa migreze catre zona de promotii. Primul trimestru al anului a dus multe schimbari in comportamentul consumatorului. Conform ultimelor noastre studii, 25% dintre cumparatori aleg des o marca aflata la promotie, circa 72% fac aceasta alegere uneori, in timp ce numai 3% dintre ei nu sunt sensibili la promotii", a spus directorul general al companiei de cercetare, Daniel Enescu, citat de NewsIn.

De asemenea, acesta a mai adaugat ca aproximativ 90% dintre cumparatori se informeaza constant de promotiile magazinelor din revistele acestora.

In plus, potrivit studiilor citate de reprezentantul Daedalus, oamenii au inceput sa se orienteze catre marci mai ieftine, in defavoarea celor pe care le prefera.

"Circa 8,1% dintre cumparatori aleg des o marca mai ieftina, in locul celei pe care o prefera, in timp de 60% fac aceasta alegere ocazional", a explicat Enescu.

Totodata, acesta a adaugat ca in afara de promotii, discounturile reprezinta un element important in alegerea produselor.

Grupul Daedalus acopera toata gama de servicii din aria informatiei de afaceri - culegere de date, cercetare de marketing primara si secundara, business si competitive intelligence, modelare de marketing si consultanta.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza


Cu scopul de a atrage cat mai multi clienti pe timp de criza
, marile lanturi de hypermarketuri vin cu tot mai multe promotii, in special pe segmentul de electronice, unde cererea este in scadere.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza