5 Noiembrie 2013

Cum sunt romanii din clasa de mijloc: citesc reviste, nu se inghesuie la voluntariat si prefera branduri auto



Pentru 41% din reprezentantii clasei mijlocii este important sa aiba o cariera de succes si 43% isi doresc sa lucreze intr-un domeniu care le place, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de marketing eReserach si serviciul Smark Research.

Studiul mai arata ca pentru 13% dintre ei este important sa aiba un loc de munca sigur.

Mai mult, cei care citesc reviste si ziare sunt romanii din clasa de mijloc, in proportie de 54%, adica mult peste oamenii din clasa de jos si cei din clasa aspiranta.

Pe langa sa-si ocupe timpul cu revistele in mainie, pentru cei din clasa mijlocie este important sa calatoreasca ca sa descopere lumea, iar aceasta este unul dintre cele mai dorite lucruri in viata. In acelasi timp ei sunt cei care nu considera ca trebuie sa plece din tara ca sa reuseasca in viata.

Cei mai multi romani, din clasele de jos, aspiranta si milocie, prefera in cele mai multe cazuri brandurile auto, de electronice si de imbracaminte.

In schimb, studiul dezvaluie ca cei care se inghesuie cel mai mult la actiuni de voluntariat sunt romanii din clasa de jos. La acest studiu au participat 1180 de respondenti intre 14 si 64 de ani, din mediul urban, in aprilie 2013.



Citeste si