12 Decembrie 2011

Pentru business-ul tau: De cate feluri este “livrarea gratuita”



Daca este ceva ce consumatorii iubesc, pe langa preturi scazute si promotii, este livrarea gratuita. De la un bonus rar intalnit la magazinele online, a ajuns in prezent un obicei la mai toate site-urile de comert electronic. Vezi in cate feluri poti sa profiti de livrarea gratuita pentru business-ul tau.

Anul trecut, aproape jumatate dintre tranzactiile din SUA au implicat livrare gratuita, conform Freeshipping.org, in timp ce 61% dintre clienti spun ca si-ar anula comanda daca nu este oferit gratis transportul produselor achizitionate.

Exista insa mai multe feluri de a livra produsele gratuit. Fiecare are avantajele si dezavantajele sale, scrie Entrepreneur.com. Modalitatile de a livra sunt urmatoarele:

1. Totul gratis, tot timpul. Oferta aceasta este destul de rara, dar sunt si retaileri care ofera transport gratuit pentru orice valoare comandata.

2. Livrare gratuita membrilor – Amazon Prime ofera acest fel de livrare. Platesti o taxa anuala pentru a “intra in club” si apoi livrarea este suportata de retailer. Modelul acesta castiga din ce in ce mai mult teren.

3. Livrare gratuita la comenzi de o anumita valoare. Acest lucru ajuta retailerii sa isi convinga clientii sa cumpere mai mult.

4. Livrare gratuita la anumite produse. Este o metoda incercata si care a dat roade la produsele de care “vrei sa scapi” rapid.

5. Livrare gratuita la returnarea produselor. Aproape toti retailerii online practica acest lucru.

6. Taxa fixa de livrare. Nu este gratuit dar, indiferent de distanta, exista o singura taxa generala. Aceasta trebuie sa fie mica, pentru ca cei ce se afla in proximitate sa nu fie frustrati ca trebuie sa o plateasca.



Citeste si