25 Ianuarie 2012

Esti antreprenor si detii un magazin mic? Iata 5 metode prin care poti creste vanzarile



Orice sef de magazin mic vrea sa stie secretul pentru a vinde mai mult. Cu cat vanzarile cresc, cu atat situatia economica a magazinului se imbunatateste, iar caile de a majora vanzarile sunt mai usor de gasit de cat ti-ai putea imagina, scrie Open Forum. Iata cateva secrete pentru a-ti urca vanzarile.

Concentreaza-te pe nise de clienti

Retailerii de succes nu incearca sa fie totul pentru toti. Nici pe departe. Acestia identifica clientii perfecti si le ofera toate cele necesare. Ei cauta in piata clienti care sunt interesati de produsele lor.

Cu alte cuvinte, retailerii care reusesc sa aiba succes in piata doar incearca sa se plieze perfect pe nevoile specific ale unei nise de client.


Sursa foto: freedigitalphotos.net


Focalizeaza-te pe lunile cele mai productive

Daca, de exemplu, luna cea mai buna pentru magazinul tau este octombrie, de ce incerci sa mentii spatiul si in celelalte luni ale anului?

Poti sa deschizi un magazine intr-un spatiu inchiriat pe termen scurt, cum ar fi pentru o luna. Poti functiona in luna in care ai cele mai mari vanzari si apoi poti inchide magazine.

Aceasta tactica poate functiona intr-o multime de industrii.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Alege locatii excentrice

Acest aspect este unul putin riscant, dar atunci cand prinde, iti poate adece un castig mare. Un magazin dintr-un mall poate fi unul convenabil, insa experienta este una generic.

Locatii deosebite pot fi intr-un deposit al unui parc industrial sau intr-un hambar din afara orasului. Locatiile sunt inedite, iar experienta este unica.

Ia in calcul acest aspect cand deschizi un magazin si poti face o multime de bani.


Sursa foto: freedigitalphotos.net



Oranizeaza evenimente inedite

Vinzi oale sau tigai? Invita clientii in magazine sa gateasca si cresc sansele sa cumpere din magazinul tau.

Se poate dovedi a fi o experienta memorabilia, nu doar o relatie de vanzare-cumparare. Daca faci acest eveniment suficient de memorabil oamenii vor cumpara mai multe suveniruri pentru a le reaminti cu drag de experienta traita.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Creeaza o poveste pentru fiecare produs

In loc sa nu faca decat sa isi vanda produsele, multi comerciati aleg sa impartaseasca povestea din spatele produsului.

Faceti asa incat fiecare produs sa aiba o istorie legata de cine l-a inventat sau chiar o fotografie cu persoana care l-a creat. Astfel, poti da viata produselor si le ridica valoarea.

Sursa foto: dreamstime.com




Citeste si