15 Octombrie 2012

Trei instrumente facile pentru a-ti construi o prezenta Web



A avea un website pentru business-ul tau pare un lucru evident pentru unii, insa, chiar si in SUA, se pare ca 50% din IMM-uri nu au inca nici macar un site schita. Cel mai probabil, chiar daca nu exista statistici oficiale, situatia sta la fel sau mai rau si in Romania. Pentru multi clienti, prezenta ta pe web este si prima impresie despre afacerea ta.

Devine insa critic sa detii un site care arata ceea ce faci si cine esti.

Daca inca nu ti-ai creat un website, aceste instrumente internationale, ieftine, te pot ajuta sa iti construiesti o prezenta online profesionala, scrie Entrepreneur.com.
1. Get Your Business Online a Google
GYBO.com
este incercarea Google de a incuraja IMM-urile sa isi creeze propria prezenta digitala. Compania a creat un toolkit online pentru crearea de website-uri si, in SUA, organizeaza chiar si evenimente de promovare a solutiei business.

Pe GYBO.com poti alege numele site-ului si design-ul de baza al acestuia dintr-o multitudine de template-uri care sunt customizabile. Apoi poti adauga continut si site-ul este gata pentru a primi vizitatorii.

Cine ar trebui sa il foloseasca: proprietarii de business care nu au notiuni avansate de progrmare si nu vor sa angajeze un dezvoltator web.

Costuri: Google ofera instrumentele de creare a website-ului si ti-l gazduieste timp de un an, gratuit. Dupa aceea, costul se ridica la 7$/luna. 2. Homestead
Homestead ofera optiuni pentru crearea website-ului, hostarea si analize de baza, totul intr-un format simplu bazat pe template-uri. Design-urile sunt in functie de specificul business-ului, venind cu imagini generice si continut tipic industriei tale. Homestead are peste 250.000 de imagini pentru logo-uri si alte grafici.

La publicare, vei primi un domeniu nou si o adresa de e-mail de business. De asemenea vei putea urmari statistici despre vizitatori si sa faci modificari atunci cand doresti.

Cine ar trebui sa il foloseasca: avand in vedere ca optiunile de customizare sunt limitate, Homestead ar putea fi bun pentru antreprenori ale caror prioritati sunt sa atraga consumatori in magazine fizice, nu sa-i retina pe site.

Cost: Pachetul costa 5$/luna dupa 30 de zile gratuite.
3. LaunchRock
Spre deosebire de alte instrumente, LaunckRock nu iti ofera un website integral. El te poate ajuta sa iti creezi o pagina prin care sa anunti, printr-un anunt vizual atractiv”, ca in curand vei avea un site. Poti posta update-uri pe pagina de lansare, care poate fi integrata usor in majoritatea site-urilor de social media.

LaunchRock iti permite de asemenea sa colectezi adrese de e-mail si sa incepi sa trimiti newslettere catre potentiali clienti.

Cine ar trebui sa il foloseasca: startup-urile cu un concept business deosebit care vor sa se lanseze cu o baza deja solida de potentiali clienti, dar si business-urile noi care vor sa genereze buzz pentru un nou produs sau serviciu.

Cost: gratuit. Echipa LaunchRock va implementa add-on-uri premium.



Citeste si