21 Ianuarie 2013
Cei mai mai populari autori de carti de business ai prezentului
Afla care sunt cei mai populari autori de carti de business pe Amazon.com. Citeste cartile care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca oricarui antreprenor si afla cum poti sa iti dezvolti aptitudinile si sa intelegi mediul de afaceri de la cei mai influenti ganditori de business din lume.
Locul 5: Tom Rath
Prima carte a lui Rath, intitulata "How Full Is Your Bucket?" a fost cel mai apreciat bestseller de catre New York Times.
Cartea "StrengthsFinder 2.0" lansata in 2007 a fost pe lista celor mai bine vandute carti de business din lume, conform unui clasament al The Economist.
Locul 4: John Medina
In fiecare capitol, Medina descrie o regula a creierului - adica ceea ce oamenii de stiinta stiu in prezent despre mecanismul creierului - si cum poate fi aceasta adaptata la viata de zi cu zi.
Medina este biolog, consultant si profesor de bioinginerie la Universitatea de Medicina din Washington. El este de asemenea directorul unui institut de cercetare a creierului din Seattle.
Locul 3: Malcolm Gladwell
Gladwell este autorul cunoscutelor carti "The Tipping Point: How Little Things Make a Big Difference" si "Blink: The Power of Thinking Without Thinking", ambele ajungand pe prima pozitie in topul New York Times al celor mai bine vandute titluri.
Locul 2: Josh Kaufman
Kaufman este recunoscut pentru modul in care a reusit sa predea tehnicile de business pe intelesul specialistilor din toate domeniile
Abordarea multidisciplinara a lui Kaufman a ajutat milioane de cititori sa inteleaga principiile de baza ale afacerilor. Celebrul manifest "Personal MBA" si recomandarile de lectura pe care le gasiti aici au fost descarcate de 1,28 milioane de ori.
Locul 1: Daniel H. Pink
In 2011, Harvard Business Review si Thinkers 50 l-au desemnat unul dintre cei mai mari ganditori din lume.
Cele mai cunoscute carti ale lui Daniel Pink sunt "A Whole New Mind" si "Drive", titlurile acestea fiind traduse in 32 de limbi.