18 Mai 2015

Ce carti citesc managerii din e-commerce. De ce merita sa le ai si tu in biblioteca



Patru manageri de top din comertul electronic au cate o recomandare de citit pentru cititorii nostri.

1. Marketingul Serviciilor - Arta De A Vinde Invizibilul

Cartea propusa de Violeta Luca, director executiv al eMag, este Marketingul Serviciilor - Arta De A Vinde Invizibilul, scrisa de Harry Beckwith.

“Cartea Arta De A Vinde Invizibil mi-a fost recomandata de un coleg din grupul Napsters care se ocupa de learning&development. Cartea este pentru toti oamenii de vanzari, marketing si de operatiuni. Un capitol foarte interesant este despre focus. Citesti cartea fara sa o lasi din mana”, spune Violeta Luca.

2. Gandire rapida, gandire lenta

"Gandire rapida, gandire lenta este o carte pe care o eu o consider biblia in psihologie aplicata in business. Este o carte uriasa cu foarte multe invataminte. Eu am citit-o o data, dar simt nevoia sa o mai parcurg o data pentru a o intelege cu adevarat. O recomand tuturor care vor sa inteleaga cum gandesc oamenii. Am lasat aceasta carte in biblioteca si am scris pe prima pagina: “Pentru copiii mei, ca sa intelegeti lumea mai bine", spune consultantul Cosmin Costea, fost manager la Metro Online.

3. The 12 Principles of Manufacturing Excellence

The 12 Principles of Manufacturing Excellence este una dintre cele mai bune carti din zona Managementului productiei si al controlului calitatii.

“Cartea The 12 Principles of Manufacturing Excellence prezinta o abordare cuprinzatoare pentru atingerea excelentei in intreaga companie, de la echipa de management pana la resursele umane implicate la nivel executiv. O recomand tuturor managerilor care isi doresc sa faca performanta atat in plan operational cat si organizational”, ‎spune Paul Copil, Head of Operations C.E.E. la online Fashion Days.

4. Excelenta in afaceri

Good to great este o carte de referinta pentru orice om de afaceri, indiferent ca vorbim de businessuri mici ori despre cele mari. Jim Collins abordeaza un subiect care este foarte important pentru Romania. El face diferenta intre ceea ce este bun si excelent”, a spus antreprenorul Marius Ghenea



Citeste si