2 Februarie 2016

Nicoleta Chirica, Iutta, invitata WALL-STREET 360: Principala provocare a extinderii este sa intelegi publicul



Nicoleta Chirica, fondatoarea Iutta a vorbit la emisiunea WALL-STREET 360 despre planurile de extindere in Marea Britanie, provocarile si schimbarile necesare. “Principala provocare a fost sa intelegem publicul din UK, iar acest lucru a insemnat cercetare, feedback si intelegere. Ne gandim sa ne extindem si pe alte piete, dar vom vedea in functie de primele reactii spre ce anume sa ne indreptam”.

Iutta este un brand de genti, pantofi si accesorii din piele inspirate din folclorul romanesc. Nicoleta povesteste ca sursele de inspiratie sunt variate, de la iile primite de la bunica sa, pana la zborul Maiastrei lui Brancusi.

Pentru extinderea pe piata engleza, toate aceste concepte au fost adaptate, astfel ca romanescul a devenit inspiratie folk.

La jumatatea lunii februarie, Iutta va participa la targul londonez Pure London, fiind practic prima interactiune offline cu publicul din Marea Britanie. “Au fost necesare o serie de artificii la nivel contabil si administrativ, pentru a fi in regula, dar cea mai mare provocare a fost cea de a intelege publicul caruia ne adresam”, a mai spus Nicoeta Chirica. Intre timp, Iutta a lansat si o platforma dedicata pentru piata londoneza si va derula o serie de campanii de promovare online si in reviste de specialitate.



Citeste si