19 August 2019

Un antreprenor roman dezvolta un marketplace pentru...servicii funerare. Cum arata un astfel de business



Inovatia isi face loc in toate sectoarele de activitate, indiferent cat de mult incearca business-urile traditionale sa se impotriveasca. O noua dovada este afacerea unui tanar antreprenor roman, care lucreaza la punerea pe picioare a unui “marketplace” pentru servicii funerare.

Gheorghe Ioan a lansat ROFU, linie unica si gratuita pentru servicii de sistenta funerara non-stop (0219985), la sfarsitul lunii mai, impreuna cu o platforma unde clientii pot solicita online informatii despre serviciile pe care le ofera.

“Am o exeprienta de 7 ani intr-o firma de servicii funerare, unde am fost partener. Acest lucru mi-a permis sa inteleg ce trebuie sa faci si sa nu faci pentru ca lucrurile sa functioneze bine in acest sector si care sunt abilitatile specifice pe care trebuie sa le dezvolti si sa le cauti la un angajat”, precizeaza Ioan intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Acesti 7 ani de experienta in acest sector l-au invatat pe Ioan ca empatia, profesionalismul si respectul sunt cruciale atunci cand lucrezi cu oameni care traverseaza una dintre cele mai dificile perioade din viata lor. De asemenea, practica l-a facut sa observe si limitarile de care se loveste piata si sa se intrebe cum poate face in asa fel incat sa le depaseasca si sa evolueze.

“Raspunsul, surprinzator pentru unii dar evident pentru altii, a fost tehnologia. Si mai surprinzator poate parea si faptul ca sursa noastra majora de inspiratie a fost Uber. Ne-am intrebat de ce nu am putea sa



Citeste si