20 Martie 2015

Perfect Tour a ajuns la venituri de 50 mil. euro si isi relanseaza site-ul cu 240.000 euro



Perfect Tour a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de peste 50 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2013 si isi relanseaza site-ul cu o investitie de 240.000 de euro, dupa ce in urma cu sase luni a deschis primul travel boutique din tara.

Noul portal poate fi vizualizat pe orice dispozitiv, smartphone, tablet, desktop sau laptop. Prin crearea unui cont, utilizatorii au acces la o multime de facilitati, precum “salvarea” ofertelor preferate, accesarea istoricului, urmarirea comenzilor sau plata online.

Perfect-tour.ro are oferte pentru opt linii de croaziere din lume, Norwegian Cruise Line, Disney Cruise Line, Carnival Cruises, MSC Cruises, Costa Crociere, Royal – Azamara – Celebrity, Oceania Cruises si Princess Cruise Line.

"Concret, noul portal full-responsive si multi-language nu este un motor de cautare complet automat, ci poate oferi suport si sfaturi non-stop internautilor aflati in cautarea vacantei prin intermediul chat-ului Live si a call center-ului. Mai mult, noul portal Perfect Tour permite plata online sau in orice agentie, precum si personalizarea in detaliu a calatoriilor. Din cateva click-uri, de exemplu, puteti inchiria o masina in Bali, achizitiona bilete la un concert la Roma sau cumpara bilete pentru o plimbare cu Duck-ul pe Tamisa”, explica Sorin Vaduvoiu, director executiv Perfect Tour.

Perfect Tour, agentie detinuta de Corina Pacuraru, a avut in 2013 o cifra de afaceri de 206 milioane de lei (46 milioane euro), ceea ce o plaseaza pe primul loc in topul agentiilor de turism din Romania, si un profit net de 1,3 milioane lei (306.000 euro), la 163 de angajati, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.



Citeste si