5 Aprilie 2016

Planurile de expansiune ale Vola.ro: Daniel Truica, invitat la WALL-STREET 360



Povestea Vola.ro incepe in 2007, an in care s-au bifat doua momente majore: infiintarea in primavara si extinderea in Polonia, in toamna. Au urmat Ucraina si Vietnam si, dupa un 2015 foarte buna, cea mai mare agentie de turism online are planuri mari de extindere pe mai multe piete. Daniel Truica, fondator vola.ro, a vorbit in studioul WALL-STREET 360 despre toate aceste lucruri.

Vola a anuntat pentru anul trecut o cifra de afaceri totala de 63,25 milioane de euro pentru activitatea in cele patru tari in care opereaza, Romania, Polonia, Ucraina si Vietnam. In Romania, Vola a inregistrat afaceri de aproximativ 43 mil. euro si continua astfel sa fie cea mai mare agentie de turism online din tara.

“Sunt diferente mari intre businessurile din Europa versus Asia. Daca Romania si Polonia sunt destul de asemanatoare, in Vietnam nu a mai fost vorba de a replica un model, ci de a il localiza si adapta, comportamentul fiind total diferit. Vietnam poate fi un hub pentru o expansiune mai mare in Asia, pe care o avem in plan”, a declarat Truica.

Vola a anuntat un plan de expansiune pe 10 piete din Europa, inclusiv tarile nordice, unde cumparaturile de vacante sunt aproape exclusiv online.

Truica spune ca primii pasi concreti vor fi facuti la jumatatea anului si pana la finalul lui 2006 ar trebui ca Vola sa fie prezenta pe toate pietele targetate.

“Estimam ca vom investi intre 700.000 si 1 milion de euro in total, costuri initiale de setup, plus investitia pana la breakeven”, a mai spus Truica.

Urmareste emisiunea integral pentru a afla cum arata calea expansiunii in alte tari si ce sfaturi are fondatorul vola.ro pentru antreprenorii care vor sa iasa peste granite.



Citeste si