8 Iunie 2016

Patrick Carabin, Pullman: Serviciul de taxi si atitudinea soferilor trebuie imbunatatite pentru ca formeaza imaginea unei tari



Patrick Carabin, noul manager general la hotelul Pullman din Capitala, considera ca piata din Romania este in crestere, insa infrastructura, cum ar fi serviciul de taxi si atitudinea soferilor, necesita imbunatatiri pentru ca reprezinta imaginea tarii.

"Piata din Romania este in crestere, economia se imbunatateste, insa pentru mine este o provocare infrastructura de aici, asa cum s-a intamplat in Polonia, care in urma cu 9 ani nu avea o infrastructura buna", a mentionat Patrick Carabin, noul director Pullman Bucharest, intrebat despre cum simte piata din Romania. "Cred ca ceea ce trebuie imbunatatit aici este serviciul de taxi, care nu are o imagine buna atunci cand ajungi la aeroport si nici macar cand ajungi la hotel. Trebuie sa se mai lucreze la ceea ce inseamna serviciile de taxi, masini in sine si la atitudinea soferilor pentru ca formeaza imaginea unei tari. E ca micul dejun intr-un hotel: acesta formeaza prima impresie despre un hotel", a completat managerul de origine belgiana, care a petrecut ultimii 8 ani la conducerea a doua hoteluri Sofitel din Polonia.

Patrick Carabin are 30 de ani de experienta in domeniul hotelier in 12 tari din Europa si Asia. Din august 2015, Carabin se afla la conducerea hotelului Pullman din Bucuresti (fostul Sofitel), pentru care are in plan renovarea camerelor si schimbarea design-ului interior. Totodata, Patrick Carabin vrea sa creasca gradul de ocupare al hotelului de la 55% la 70% in acest an si sa largeasca segmentul de leisure.

"Pe langa consolidarea pozitiei pe piata calatoriilor de afaceri, care inca reprezinta mai mult de 75% din activitatea noastra, am initiat parteneriate cu agentii de turism si atractii locale, cu scopul de a ne dezvolta mai departe si pe segmentul turistic. Anticipam o crestere de 30% a acestui segment in anul 2016", a adaugat Patrick Carabin.

In acelasi timp, managerul de origine belgina vrea sa creasca incasarile din segmentul MICE (conferinte, evenimente) care aduce 15% din veniturile totale.

Hotelul Pullman (4 stele) face parte din grupul AccorHotels si este administrat de Orbis Hotel Group. Hotelul are 203 camere si 15 apartamente.



Citeste si